JEG HAR STRIKKET MIN ANDRE GENSER!

Hei hvor det går! Her om dagen ble jeg ferdig med min andre genser og jeg må si meg ganske fornøyd, for denne her har jeg strikket helt uten hjelp (aka jeg forstod oppskriften haha). Den eneste jeg har å pirke på er at jeg synes det ble litt kort, til tross for at jeg fulgte antall cm armene skulle være. Siden den er strikket ovenfra og ned kan jeg ta opp vrangborden, strikke den lenger og så strikke vrangbord igjen. Men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det mest sannsynlig ikke skjer haha.

Denne genseren heter foresten Odd Mill Pullover. Jeg tror at jeg har lyst til å strikke en til slik i fremtiden i noen andre farger og da vet jeg jo om det med armene fra før av.

 

 

Jeg viste dere jo bilder av garn til mitt neste strikkeprosjekt, men det prosjektet må bli utsatt litt da jeg må prioritere å strikke noen ting som skal bli julegaver fremover. Men den genseren jeg snakket om der (for genser er det) heter Poppy-genseren eller Tonegenseren. Den er jo såååå fin, så det gleder jeg meg til!

 

 

 

Hvordan synes du at den ble?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Den genseren var flott! Jeg har strikket siden jeg var 12-13 år og nå er jeg……vel, litt gammel. Du strikker jevn og fint og kledde genseren veldig godt😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg