JEG HAR STRIKKET MIN FØRSTE GENSER!

Hihi, jeg har gledet meg sååå mye til å vise dere denne! Det tok litt tid og det er en liten stund siden den ble ferdig nå, men jeg hadde planlagt så mange andre innlegg at det var først nå jeg får vist den frem. Jeg har nemlig strikket min første genser! Jeg har gjort alt helt selv, utenom kanten ved halsen som tante gjorde ferdig for meg. Oppskriften fikk selv erfarne strikkere til å riste på hodet, så da er det ikke rart at jeg som omtrent er helt nybegynner ikke forstod absolutt alt.

Jeg ble iallfall utrolig fornøyd med den og jeg skal ærlig innrømme at jeg er stolt som fikk det til! Jeg synes at den ble jevnt strikket og jeg er fornøyd med fargevalget. Den er også utrolig komfortabel og passer så fint inn nå på høsten! Tidligere har jeg kun strikker skjerf og kluter, men så i år begynte jeg å prøve meg på votter (de har jeg vist dere tidligere) og plutselig fant jeg ut at jeg ville prøve meg på genser.

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at den ble? Strikker du?

 

//Elise Amanda

10 kommentarer
    1. Så flink..og genseren ser veldig fin ut 🙂 Strikka en del før..men får så vondt i nakken..så nå er det en del år siden 🙂 God helg videre til fine deg < 3

    2. Så utrolig fin den ble. 🙂 Strikking er virkelig terapi også. Kan du legge ut link til oppskriften? Ønsker deg en fin dag?

        1. Ah, da skal jeg merke meg navnet i hvert fall. 😉 Jeg har så mange halvferdige prosjekter nå at det kanskje er greit at jeg ikke får en ny oppskrift med det første. 😛
          Jeg har tittet innom bloggen din i ny og ne gjennom flere år, og må bare påpeke at jeg synes du har hatt en flott utvikling selv om du fortsatt sliter. – Fra en ganske destruktiv og selvutslettende tenåring (ikke vondt ment, jeg sliter med bla anoreksi selv, så jeg vet hvor mye en sf kan påvirke negativt og ødelegge) til en ung dame med engasjement, stå-på-vilje og egne meninger. Ønsker deg alt godt, selv om jeg ikke kjenner deg, og heier på deg i tilfriskningsprosessen. <3

    3. Såååp fin😍 jeg har alltid ønsket å kunne strikke, men får det virkelig ikke til🙈 er dog en raser på luer, skjerf og tøfler. Men det stopper der😂🙈😂🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg