JEG HAR STRIPET HÅRET MITT SELV

God helg! Nå sitter jeg god og mett i sofaen hjemme og skal snart finne frem strikketøyet. Til middag i dag har jeg laget pizza til oss og det ble skikkelig godt! Jeg er så stolt som klarte det bra, da pizza er ganske utfordrende for meg. Likevel, jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter en del nå.. Det er så frustrerende at det skal sette i gang så mye følelser og tanker. Forhåpentligvis så hjelper det å strikke og at det blir en god nok avledning:) Jeg skal iallfall kose meg hjemme på permisjon nå i helgen.

Etterveksten min fra forrige gang jeg stripet håret begynte å bli veldig lang og det var på tide å freshe opp håret litt. Vanligvis hjelper Andreas meg med bakhodet, da det ikke er så lett å stripe det selv (farging derimot går fint). Men nå stripet jeg det helt selv da jeg gjorde det mens jeg var på DPS. Jeg ble fornøyd iallfall, selv om det nok hadde blitt finere med litt flere striper bak.

 

 

Før VS etter

 

 

Før VS etter

 

 

Før VS etter 

 

Farger eller striper du håret ditt selv?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Eg gjer alt sjøl, også har eg venninne som kan stusse håret trengs det. Liker best å ordne sjøl for då blir det sånn eg vil ha det, pluss sparer penger🌸 Gunhild-Malena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg