JEG HAR TATT VIPPEEXTENSIONS

Ny uke og nye muligheter! Forrige uke gikk ikke like bra som jeg hadde håpet, men nå har jeg senket forventningene til meg selv og jeg tror også at det bidrar til at ting går bedre. Jeg har en del på planen denne uken, både behandlingsmessig og sånn ellers. Det er jo terapitime her hver eneste dag og i tillegg kommer jo måltider og litt møter. Noen dager er det også legesamtale, gruppe eller prosessmøte, så jeg har nok å gjøre om dagen. Helgen min hjemme var litt opp og ned, men til tross for at mye var vondt så var mye godt også. Det trenger ikke å bli en dårlig dag bare fordi en ting går dårlig.

På lørdag gjorde jeg noe jeg har hatt lyst til skikkelig lenge og endelig fikk jeg gjort det! Jeg var nemlig å satt på vipper og jeg er så fornøyd! Det er rart hvordan noe så lite kan boozte selvtilliten så mye. Jeg føler meg iallfall utrolig fresh og vell med vippene og jeg er så glad for å endelig ha gjort det! Det tok 2 timer å sette de på, men det var så absolutt verdt det. Under her får dere se en haug av bilder for å se hvordan det ble.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at det ble?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg