JEG KJØRER I GANG EN SPØRSMÅLSRUNDE!

Noen som vet hva slags trær dette er? På Rhodos kunne man se de mange forskjellige steder og blomstene er så vakre. Jeg tviler sterkt på at det er et klima godt nok for vekstforholdene disse trenger her hjemme i Norge, dessverre. Jeg kunne virkelig ha tenkt meg et slik tre selv hjemme i hagen.

Uansett, siden jeg kom hjem i går har jeg slappet av mye og det skal jeg i dag også. Det var en helt fantastisk tur og det er så synd at tiden går alt for fort når man har det bra. Samtidig var det himla godt å se igjen Andreas og kattene våre. Jeg orker kun å komme med en oppdatering i dag og siden jeg ikke har noen innlegg klare på forhånd tenkte jeg å kjøre i gang en spørsmålsrunde! Det er en liten stund siden sist i tillegg, så det kan jo bli artig!

´

 

 

 

 

Noe du lurer på? Jeg svarer i et eget innlegg i løpet av uken:)

 

//Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Kan du skrive litt mer om Sydenturen? Vise bilder av innkjøp, gjerne flere bilder fra hotellet, stranden, utflukter hvis du var på noen?

    2. Hva ble kostnadene for turen? Altså selve turen og tilleggskostnader? Ønsker å ta en sånn tur med ei venninne

    3. Beste og verste med sydenturen?
      Hvorfor tror du du klarte å bp mindre på ferie enn vanlig?
      Føler du deg komfertabel i bikini?
      Har du tenkt å prøve å komme ut i jobb snart?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg