JEG PRESENTERER: ELNAGENSEREN

God kveld! I dag har jeg møtt Marte igjen (endelig!!) og jeg hadde egentlig planer om å ta noen bilder, men det glemte jeg visst helt bort. Det var uansett utrolig koselig å se henne igjen! Det er rart når man går fra å se noen så og si hver dag til å se de svært sjeldent. Ekstra koselig er det da å møtes igjen!

Men dere! I går ble jeg ferdig med denne genseren som da blir den andre oppskriften jeg har laget! Denne oppskriften kommer nok ut relativt raskt også da genseren er ganske lett å strikke og det ikke krever såååå mye regning som min første genser. Genseren heter iallfall Elnagenseren etter farmor og strikkes i enkel tråd påfugl. Utrolig nok har ikke garnet røytet denne gangen, altså motsatt av hva jeg har erfart tidligere. Det klager jeg ikke på! Genseren ble god og myk og den har en feminin passform.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Likte du genseren?

 

-Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Elise, du imponerer meg stadig! Du er sååå kreativ og flink! Å strikke er en fantastisk hobby, å kunne kreere som du gjør er et talent! Stolt av deg!😍💕❤
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg