JEG PRØVER Å BLI KJENDIS PÅ TIKTOK PÅ 24 TIMER!!!

Wow, dette her trodde jeg virkelig ikke skulle gå så bra! Jeg har sett mange lage slike videoer på YT i det siste hvor de prøver å bli berømte på appen TikTok på 24 timer og jeg ville slenge meg på den challengen jeg også. Dette var første gang jeg tester ut TikTok og herlighet så gøy det er! Jeg kommer garantert til å fortsette med det hehe.

 

Nå røpes det jo litt av hvordan det gikk, men jeg må få legge til at i skrivende stund har den ene videoen min blitt sett over 45 000 ganger! Hvor sykt er ikke det!? Jeg beklager forresten for litt dårlig kvalitet på videoen min denne uken, det skal bli fikset til neste uke.

 

 

Hvilken video som jeg la ut på TikTok likte du best?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg