JEG RØPER DEN STORE NYHETEN

Denne nyheten her er jeg så glad for og jeg har gledet meg til å dele den med dere! Som dere vet var jeg på et intervju på mandag uten å fortelle dere hva intervjuet handlet om eller hvordan det gikk. Vel, jeg kan si som så at det gikk strålende og akkurat slik jeg ønsket! Intervjuet var i en barnehage og handlet om jobb, for jeg har nemlig fått klarsignal fra NAV til å begynne å prøve å jobbe litt! Jeg kunne begynne så fort politiattest var i orden (det må man ha for å jobbe i barnehage) og utrolig nok søkte jeg på mandag og fikk den i går. Med andre ord begynner jeg å jobbe på mandag! Herlighet som jeg gleder meg, selv om det er litt skummelt også.

Jeg begynner på stor barn avdeling, noe som var veldig kjekt da det var det jeg ønsket. Foreløpig skal jeg jobbe på mandager og torsdager og ikke helt fulle dager i starten. Så fremover blir det jobb mandag, fri tirsdag, behandling onsdag, jobb torsdag og behandling fredag. Barnehagen virker helt super og jeg elsker at de har så mye fokus på kreativitet! Jeg tror dette her blir skikkelig bra og håper av hele mitt hjerte at jeg ikke lar spiseforstyrrelsen spolere denne sjansen.

 

 


(antrekk fra forrige uke som jeg aldri fikk postet)

 

 

 

Hva synes du om antrekket? Var ikke dette en spennende nyhet?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

13 kommentarer

Siste innlegg