JEG SKAL BLEKE HÅRET MITT!

Ja, tro det eller ei: du leste riktig! I dag har jeg vært på EMT (egenmestringstrening) i overkant av en time og jeg tok turen til Storo. Jeg er veldig glad for at jeg fikk EMT-søknaden godkjent for det var en del ting jeg virkelig trengte, blant annet mobillader og sjampo. Men jeg fikk også kjøpt meg blekingssett til å lage striper med i håret mitt!

Jeg sitter faktisk med blekingen i håret i skrivende stund og er utrolig spent på resultatet selv. Jeg gikk for Depend sin da det er den jeg har best erfaring med fra tidligere. Ikke gir den så mye skjær av oransje som bleking ofte gjør og ikke sliter den mer på håret mitt enn hva andre butikk-blekinger gjør. Åh, dette blir spennende!

På EMT’en vurderte jeg å gå litt i klesbutikker for å kikke, men siden trangen til overspising var noe til stede valgte jeg å heller fokusere på å få med meg de tingene jeg skulle og så dra tilbake igjen. Siden jeg bare gjorde det var jeg også tilbake litt før tiden, noe som var greit for da rakk jeg å lande ordentlig før det var middag.

Det jeg kjøpte var altså: hårblekingssett til å lage striper med, q-tips, dusjsåpe, DIY handlenett (denne var strengt tatt ikke noe jeg absolutt trengte da..), sjampo, deodorant, truser, mobillader og et garnnøste til genseren jeg holder på med.

 

Er du spent på resultatet med håret mitt?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Selv om du ikke trengte det, så vil nok DIY vesken gjøre nytten sin for da har du enda en ting å drive med under innleggelsen i tillegg til at det eventuelt kan bli et blogginnlegg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg