JEG SKULLE ØNSKE VI FIKK GJORT DETTE…

God kveld eller god natt? Alt etter som. For en liten stund siden skrev Mona et lignende innlegg på sin blogg, noe som er litt artig da jeg hadde tenkt til å skrive et selv haha. I sitt innlegg delte hun ting hun angrer på at vi ikke gjorde da vi var på Rhodos. Jeg skal nå gjøre noe av det samme, men bare med ting jeg skulle ønske vi fikk gjort. Dere som leser hennes blogg ser nok noen få likheter der, men hei, det viser jo bare at vi er en bra match til å dra på tur sammen siden vi har lyst til å gjøre mye likt!

Dessverre var det to dager hvor været ikke helt var på vår side og vi *kremt* utsatte en del ting til “neste dag” flere ganger. “Neeeh vi ligger ved bassenget i dag også, men i morgen, da skal vi!” ble vel sagt noen ganger hehe. Vel, planlegging er stikkordet og det var vi ikke så alt for gode til denne gangen. Uansett, dette skulle jeg ønske at vi fikk gjort:

Ri i solnedgangen – flere steder på Rhodos kan man melde seg på til rideturer i solnedgangen, herlighet som dette fristet! Jeg er jo utrolig glad i dyr og jeg er vel ikke den eneste som har en romantisk forestilling som ridetur i solnedgangen? Tenk så vakkert da, herlighet!

Spille tennis – noe vi begge hadde lyst til å prøve da de hadde tennisbane og utleie av utstyr på hotellet, men dette ble da alltid utsatt til “i morgen”.

Utforske mer – nå er jo en uke egentlig ganske kort tid når man vil se mye, men noen ting jeg skulle ønske vi fikk sett er gamlebyen i Rhodos, jeg ville tatt en dagstur til fine Lindos, badet på strendene i Kalithea og tuslet langs bodene og smårestaurantene der, sjekke ut noen gamle ruiner og utforsket noen bortgjemte strender.

Bading – jeg skulle ønske vi hadde badet mer, både på stranden, i bassenget og i vannparken til hotellet. Jeg elsker jo egentlig å bade og da jeg var yngre og var på ferie var jeg vel i bassenget hele dagen og da gjerne under vann i tillegg. De siste årene derimot har “dørstokkmila” vært lang når det kommer til å bade hehe.

Språket – jeg skulle ønske at jeg fikk lært meg noen flere ord en “takk” på gresk, nå som vi først var der. Men jeg hørte svært lite prating av gresk da vi var i turistområder hele tiden og kommunikasjonen gikk på engelsk.

 

 

Tenker du også mye på hva du kunne gjort generelt i etterkant av ting?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg