JEG SKULLE ØNSKE

Denne videoen tenkte jeg lenge på om jeg skulle lage før jeg laget den. Teksten skrev jeg for lenge siden og dere som har fulgt meg en god stund har derfor hørt/lest teksten før. Likevel, å høre den i en video og i tillegg kunne se gir et helt annet inntrykk. Jeg har ikke filmet noe til denne videoen, men brukt klipp jeg allerede hadde, et valg jeg tok for å slippe å bruke mange dager i strekk for å filme. Hvis dere ikke ser med lyd mister dere foresten hele poenget og videoen gir heller ingen mening uten lyden på. Helt ærlig så vet jeg ikke selv engang hva jeg føler om dette. Både med klippene i kombinasjon med teksten/lyden (fordi selv for meg som har skrevet dette og filmet er det tøft å se), men også litt med kvaliteten. Jeg er egentlig ganske så perfeksjonist av meg.

Jeg håper uansett at denne videoen setter litt spor i dere. For dere som sliter håper jeg at dere finner litt trøst i å ikke være alene. For dere som er pårørende håper jeg dere får sett ting fra et litt annet perspektiv. For dere andre håper jeg at den bidrar til litt mer forståelse. Det er tøft å være syk, men det er ennå tøffere å forbli syk. Heldigvis går det an å bli friskere, til og med frisk.

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Kjempesterk, det rørte meg. Veldig bra tekst, tematikk og video! Ja, de som har friske barn skal være takknelige, litt ungdomsopprør er småtteri i forhold. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg