JEG TØYDE HVER DAG I EN UKE OG DETTE ER HVORDAN DET GIKK…

Oh yes, jeg har nå tøyd hver eneste dag i en hel uke! Dette er også grunnen til at denne ukens video kommer så sent ut på bloggen, for sluttresultatet ble filmet for bare noen få timer siden. Deretter var det middag og hviletid før jeg kunne sette meg ned og redigere ferdig. Jeg legger ikke voice over i hviletiden med andre mennesker rundt meg, for å si det sånn haha. Jeg skal ærlig innrømme at det krevde en del selvdisiplin å tøye hver eneste dag denne uken, men at det ble lettere etterhvert som dagene gikk. De aller siste dagene føltes det ut som en vane og det er jo ikke akkurat en dårlig vane å ha.

 

Men hvordan gikk egentlig dette lille prosjektet da? Ble jeg noe mykere og kom jeg meg i det hele tatt ned i spagaten? For å se resultatet + noen klipp fra hvordan jeg tøyde klikker du enkelt og greit på videoen under. Jeg håper at denne videoen også faller i smak, selv om den skiller seg litt ut fra videoer jeg vanligvis pleier å lage.

 

 

 

Hvordan synes du det gikk? Vil dere ha noen hvordan tøye for å få raskt resultat videoer?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Artig å se, syns du virker myk og smidig.. Tøyde mer før, ikke så flink nå..men prøver å tøye nakken litt forsiktig .. Ønsker deg en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg