JEG TRENGER DERES HJELP

God kveld kjære lesere! Bloggen har jo vært litt så som så den siste tiden uten jevne oppdateringer. Det har i det minste blitt noen innlegg i uken, men på søndag fikk jeg tatt en del nye bilder og siden jeg ikke er på dagenheten denne uken (jeg er introvert) har jeg litt større psykisk overskudd. Hele to innlegg på en dag kan jeg faktisk ikke huske sist skjedde, det må nok ha vært en god stund siden.

Uansett, jeg trenger litt hjelp fra dere! I dag fullførte jeg en genser jeg skal vise dere senere og cardiganen jeg holder på med ligger fortsatt på vent siden produsenten fremdeles er tom for garn, så derfor skal jeg starte på et nytt prosjekt. Jeg har 6 nøster av drops air liggende i en lyseblå farge, men spørsmålet er hva jeg skal strikke. De var tiltenkt bølgegenseren og jeg går nok for den, men samtidig så frister denne cardiganen litt…

(bilde lånt her)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(bilde lånt her) 

 

 

Jeg trenger rett og slett deres hjelp, hvilken skal jeg strikke? Genser eller cardigan?

 

 

//Elise Amanda

9 kommentarer
    1. Det går ca 5 nøster drops air til tirilgenseren i strl small/medium, dm meg om du trenger info om den🥰

    2. Jeg hadde kanskje valgt cardigan med tanke på at vinteren er over nå. Cardiganen kan du jo bruke gjennom sommeren også på kjølige kvelder for eksempel. Når det er sagt, så er begge to veldig fine, så jeg skjønner at det et vanskelig å bestemme seg🙆🏼‍♀️

    3. Hei! Jeg har noen spørsmål ang. Rasp. Er henvist dit selv skjønner du.

      Hvorfor “havnet du” på intensiven og ikke på døgnbehabdlingsposten?
      Kan du poste bilde av ordinær kostliste? <3

      Ps: strikk genser

      Klem

      1. Hei! Intensiven er døgnbehandling:) Masse lykke til!<3 Ang kostliste så må jeg tenke litt på det, da jeg ikke ønsker å påvirke noen dårlig. Samtidig så er det jo fint for mange å se hva en normal kost faktisk er.

        Klem

        1. Hei igjen, og takk for svar ❤️
          Okei! Ja jeg vet intensiven også er døgnbehabdling, men jeg vet rasp har en til døgnbehandling hvor varigheten er fra 3-6mnd. Og jeg skjønner ikke hva forksjellen på disse er:(

          1. Ps: du kan sende den på mail til meg, vil gjerne vite hva normal kostliste er så jeg kan foberede meg mentalt 😅❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg