JEG VIL GJERNE HØRE DERES JULEØNSKER

Hvis du fikk ønske deg noe til jul til/for deg selv som ikke er materialistisk, hva ville du da ha ønsket deg? Jeg vil gjerne vite det og så dele svarene deres i et eget innlegg. Jeg tror det hadde vært fint for folk å se kontrastene mellom hva som betyr noe for den enkelte og hva som er viktig. Jeg tror det også kanskje kan bidra til at noen føler seg litt mindre alene, jeg håper iallfall det.

Kanskje har du et fint ønske, et morsomt et eller kanskje et trist, men jeg tenker at slike ønsker uansett er de viktigste. Del gjerne ditt eller dine ønsker som anonym. Hvis dere vil så legg gjerne igjen deres ekte e-post (den er det kun jeg som ser), for da har jeg mulighet til å sende dere en personlig mail hvis jeg føler for det. Ingen ønsker er feil eller for dumme.

Selv ønsker jeg meg en julefeiring hvor bulimien ikke er tilstede. En julefeiring hvor jeg kan fokusere på det som er viktig og som faktisk betyr noe for meg. Det hadde vært fint å få oppleve igjen.

 

 

Så, hva er ditt eller dine ønsker?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. I år ønsker jeg meg kun en fin og rolig jul. Forhåpentligvis god. I år gruer jeg meg litt til jul, første julen med skilte foreldre. Mye bekymringer rundt dette, hvordan ting kommer til å bli og være.

    2. Jeg skulle ønske jeg slapp å feire julen alene, for den tanken gjør meg utrolig trist. Jeg sier ikke til så mange at jeg skal være alene, for det er så lett å ha få ett snev av håp da for at noen sier “du kan være her”. Så best å bare gjøre det beste ut av det.
      Jeg skulle ønske jeg kunne glede meg til jul og ikke grue meg, men det gjør litt vondt å se alle som gleder seg til jul når man ikke gjør det selv.
      Jeg skulle ønske jeg fikk en god person til jul- en i livet som var glad i meg, støttet meg, ville mitt beste og var der..

    3. ..en person som er bra for meg.

      For å ta det utav virkeligheten så hadde det ikke gjort noe å våkne opp på julafta i ett kardemommeby-ish samfunn, med superpowers, topp selvbilde og lite bekymringer, til verdens beste familiejuleselskap og god julemat. Ja, kanskje man ikke hadde trengt superpowers i kardemommeby da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg