JENTEKVELD MED VIBEKE OG NORA

Det er en skikkelig rar desember i år, for vanligvis er jo denne tiden her fylt med julebord, juleselskaper og ofte en del fester også hehe. I år derimot utgår jo omtrent alt av naturlige årsaker og jeg er i tillegg forsiktig til hva jeg blir med på. Men en liten jentekveld med to av mine nærmeste, det måtte jeg bare bli med på! Så på lørdag var jeg altså først på café med Nora, før vi dro til henne for å ordne oss litt for så å bli hentet og kjørt ut. Det ble en skikkelig koselig og etterlengtet kveld! Vi lagde mat, hadde pakkeleken, spilte brettspill, drakk, danset, spilte biljard og bare koste oss. For ikke å glemme at vi sang og DET er sjeldent jeg gjør altså, for jeg kan ikke synge for fem flate øre. Men når kaptein Sabeltann kommer på må man jo bare. Jeg vet ikke om det er jeg og mine venninner som er rare, men det blir ingen fest uten kaptein Sabeltann minst en gang i løpet av kvelden hehe.

Jeg elsker jo å pynte meg og siden det har blitt svært lite av det i år griper jeg enhver mulighet. Denne jumpsuiten her hadde jeg faktisk på meg på julaften forrige år. Den er såååå fin og ikke minst komfortabel! Jeg kjøpte den på BikBok i fjor da jeg besøkte Nora i Kristiansand før jul. Jeg virkelig digger den! Ofte har jeg slitt å finne slike plagg som passer siden jeg har lang overkropp og korte bein, men denne sitter som et skudd. Meget fornøyd med det kjøpet med andre ord.

Reinsdyrørene mine måtte jo selvfølgelig også på hehe. Søte, eller hva?

Jeg blandet forresten en drink til jentene og meg. Egentlig fant jeg oppskrift på en jeg ville lage, men jeg fant ikke sitronjuice. Dermed kjøpte jeg heller inn til noe jeg tenkte kunne smake godt sammen og det ble skikkelig godt! Jeg blandet sur fisk med colasmak sammen med sprite og sitron. Hadde jeg hatt i isbiter hadde det nok blitt enda bedre. Den ble iallfall frisk, sør og syrlig, akkurat sånn jeg liker det!

Fine Vibeke og Nora! Jeg er så glad jeg har disse to i livet mitt! Vibeke er faktisk den venninnen jeg har hatt lengst av alle venninnene mine, det er vel 20 (!!) år nå vi har vært venner. Og Nora har jeg kjent siden vi gikk i barnehagen, men det var først på videregående vi begynte å henge sammen og ble gode venninner.

 

Har du også en sånn morsom julehårbøyle eller to?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg har ingen hårbøyler, verken julete eller ikke 😀 Men jeg har en skikkelig julete tights jeg fikk av Kjersti et år til jul 😀 Så koselig dere hadde det da 🙂 Fine jenter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg