JENTETUR TIL SVERIGE

Hallo! Gårsdagen min gikk til Sverige sammen med Anniken og Nelia. Vi kjørte bort og så tok vi båten hjem igjen. Litt uflaks med over en time kø over brua til Sverige på grunn av veiarbeid, men det gikk egentlig overraskende greit! Vi fikk vært både en tur på Nordby og en tur i Strømstad. Jeg spiser jo ikke kjøtt (men jeg spiser fisk) og utvalget av vegetarprodukter er såååå mye bedre i Sverige, kontra Norge. Ikke minst er det en en billigere og det samme med glutenfritt! Så jeg fikk handlet med litt hjem, både ting jeg pleier og noen nye ting. Det var også skikkelig deilig vær i Strømstad, så da vi ventet på båten fikk vi vært litt ute på kaia.

Jeg hadde på meg genseren jeg kjøpte da det var Nattbyen i Larvik (så da får dere se den) og det var litt morsomt at Anniken også hadde gått for en genser i nesten helt lik farge haha. Det så faktisk nesten planlagt ut, men var altså ikke det. Det ble en kjempefin tur til Sverige iallfall og det er så deilig å bo så nærme!

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg