JOBB, BABY, POLITIKK OG BEHANDLING

God kveld! Det er faktisk en del som har skjedd allerede denne uken som jeg bare ikke har fortalt dere om. Jeg vet ikke om det er kjedelig eller interessant å høre litt om hva jeg gjør i løpet av en dag, så gi meg gjerne tilbakemelding på det! Under her får dere iallfall lese litt om uken min så langt!

Nå kan dere egentlig gjette hva jeg gjør.. eller, dere trenger vel ikke å gjette, for det er som vanlig. Jeg sitter plantet i sofaen og skal straks ta frem strikketøyet. Vi skal faktisk begynne å se den siste Star Wars filmen nå, så etter den har vi vel egentlig bare filmen om Han Solo igjen. Æsj, det blir kjipt å ha sett det ferdig altså! Vi har forresten også sett Mandalorian, så den er allerede krysset av.

 

På mandag var det først en behandlingstime på meg og deretter dro jeg til sentrum en tur for å møte Anniken og Nelia. Det var første gang jeg fikk møte Nelia og hun var jo såååå nydelig! Vi tok sjansen på å sette oss ned litt på en cafe og det gikk faktisk strålende! Jeg gleder meg så mye til å bli bedre kjent med lille Nelia etterhvert! Nelia er da altså bestevenninna mi sin baby, så jeg er jo litt tante hihi.

Dette antrekket er forresten fra mandag av. Dette er andre gang jeg bruker Min Mote Genseren min, men siden jeg har så himla lang overkropp er den litt snau til meg. Derfor skal jeg selge den, så hmu hvis du er interessert!

 

På tirsdag var jeg tilbake i barnehagen igjen! Jeg har faktisk ikke fortalt dere det ennå, men forrige uke avtalte jeg å begynne å jobbe der igjen noen timer en dag i uken og så kan vi heller øke etterhvert. Det var iallfall veldig hyggelig å komme tilbake og se alle igjen, både voksne og barn! Det var også hyggelig å hilse på alle de nye barna som nå har begynt på avdelingen for store barn. Ekstra hyggelig er det å komme tilbake når man får en så god velkomst av både store og små!

Etter jobb tok Vibeke og jeg turen ut til Stavern for å ta noen bilder i en solsikkeeng. Ja, dere leste riktig. Vi dro faktisk dit kun for bildene haha. Det var sååå nydelig og det er første gang jeg har sett noe slik i virkeligheten! Jeg har alt postet noe på Instagram, men bilder som er tatt med kamera kommer på bloggen etterhvert.

 

Onsdag, altså i dag har vært en litt lang dag. Jeg slet skikkelig med å komme meg ut av huset i dag på grunn av hvordan jeg hadde det og hvordan jeg følte meg. Jeg kom meg avgårde til slutt, men med en senere buss. Det resulterte i at jeg kom noe forsinket til behandling, men som behandler også sa: det er mye bedre å bli forsinket enn å ikke komme. Dessuten var det en seier å klare å i det hele tatt komme når ting var som det var.

Etter behandling dro jeg til Sandefjord for å delta på Larvik og Sandefjord sitt ekstraordinære årsmøte hvor jeg ble valgt til leder av Larvik og Sandefjord Unge Venstre. Rett etter årsmøtet gikk vi inn i et åpent møte hvor Elise Daniella og jeg holdt et foredrag som heter UV på 1-2-3 som rett og slett er en rask gjennomgang av UV sin politikk. Det ble også pizza på alle som kom og det var så gøy at det var så mange der!

 

 

Hva synes du om antrekket? Liker du å lese slike oppdateringer?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg