Jul i Vinterland

Åååå, endelig fikk jeg vært i Jul i Vinterland igjen! Første gang jeg var der var i 2019 og siden har jeg ikke vært der, men i dag tok jeg toget innover halv ett. I Tønsberg hoppet Mona på toget og så dro vi videre inn sammen. Det var sååå koselig der og det var så godt å få litt julestemning! Vi kikket rundt en god stund, tok noen bilder, spiste eple (valget falt på eple med hvit sjokolade denne gangen, da jeg smakte kandisert sist) og ikke minst tok vi pariserhjulet. Det var faktisk litt skummelt, siden det var sånne vogner som svinget litt haha. Utsikten derimot var utrolig vakker!

Vi tok også en spisepause midt i litt lenger oppe i gaten, sånn at vi kunne sitte litt inne og få i oss litt varme. For fy søren hvor kaldt det har vært i dag! Jeg hadde til og med på blant annet to bukser og to jakker! Det vil si at jeg over denne hvite kåpa jeg har på meg på bildene under her hadde jeg en svær vinterjakke. For ikke å glemme at jeg under der igjen også hadde ull og en hettegenser. Nå er det ikke så rart at det var kaldt når det står at det føles som -13 grader og man gjør noe relativt stillestående da. Det var iallfall godt å komme inn i varmen på toget da vi skulle dra hjem. Vi hadde en kjempefin dag der inne og jeg er så glad for at vi dro! Spesielt at jeg fikk det til, da formen min har vært ganske dårlig i det siste, så dette trengte jeg virkelig!

 

 

Har du vært i Jul i vinterland før?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg