JULAFTEN KVELD

Jeg glemte jo helt å poste et innlegg om kvelden 24. desember! Kameraet mitt var med, men jeg glemte det helt bort og tok derfor ikke et eneste bilde med det. Dette ble vår sjette jul sammen og andre gang vi feirer sammen hos besteforeldrene mine. Vi har delt inn julaften slik at vi ett år er hos besteforeldrene mine, ett år hos svigermor og ett år hvor vi arrangerer og har farssidene våres hos oss. Det ble en kjempehyggelig kveld, dog litt rar da vi ikke kan klemme hverandre osv. Jeg savner virkelig å klemme besteforeldrene mine!

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal fortelle om kvelden haha. Vi spiste god mat, det var god stemning, vi åpnet pakker og skravlet. Lang vei hjem var det heldigvis ikke da vi bor to hus bortenfor. Jeg er så takknemlig for at vi fikk en fin kveld og for at maten for min del gikk veldig mye bedre enn fryktet! Det var også skikkelig koselig å gi julegavene jeg hadde strikket og de jeg hadde kjøpt. Gavene jeg (og vi sammen) fikk satte jeg utrolig stor pris på, herlighet så heldig! Hvis dere vil så kan jeg vise dere det, jeg synes det er så gøy å se hvor godt folk kjenner meg.

Fine min <3

 

Min julemiddag bestod av vegisterkaker, tyttebærsyltetøy, poteter, rødkål og sviskesaus. Sausen var helt sinnsykt god og det finnes ingen oppskrift da mormor lagde den på måfå, men jeg skal høre om hun kan skrive den ned en dag, for denne her MÅ bare smakes!

 

Et lite tullebilde, men jeg digger uttrykket til Andreas her haha.

 

Til dessert var det mormors hjemmelagde karamellpudding og senere ble det kaffe og kaker.

 

Hva pleier du å spise på julaften?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg spiser det jeg får dit jeg kommer 🙂 I år pinnekjøtt 🙂 I fjor ribbe. Så ut som en koselig kveld, og fin ordning med forskjellige folk på julaften da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg