JULAFTEN MORGEN

God jul, kjære lesere! Jeg håper dere får en fin dag i dag og at dere klarer å gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg vil også oppfordre dere til å sende en melding eller to til noen og ønske de god jul, det kan bety veldig mye. Vi startet dagen vår med julestrømpe, NRK på tv og pysjamas. Jeg fikk en ny pysjamas av svigermor i går (vi hadde en liten feiring der i går, siden vi ikke er sammen på julaften) og den måtte jeg bare ta på meg da vi kom hjem i går hihi.

Andreas og jeg har også en tradisjon å gi hverandre julegavene fra den andre på morgenen. Det synes jeg er skikkelig koselig og det har vi gjort i en del år nå. Det begynte vel med at jeg for noen år siden var veldig utålmodig med hva jeg skulle få av han haha og etter det har det bare blitt sånn. Det morsomme er at han fikk en grå genser av meg og jeg fikk en grå genser av han hahah. Dere får se bilde av de lenger ned:) I tillegg fikk jeg ansiktsmasker og han fikk sokker jeg hadde strikket til han.

 

Klokken 12 var det lunsj hos besteforeldrene mine og som alltid var det kjempegod mat og koselig stemning! Jeg føler det er litt unikt for vår familie, jeg vet ikke om noen andre som gjør det sånn? Vanligvis kommer alle til lunsj, så drar man hjem og noen kommer tilbake på kvelden til middag mens andre skal feire andre steder. Det som er så koselig er at da får vi sett hverandre på julaften, selv om vi ikke skal feire kvelden sammen. Akkurat i år ble det bare Andreas, broren min og jeg som kom, men det var koselig å bare være oss barnebarna også.

 

Her ser dere genserne vi ga til hverandre.

Nå skal vi bare være hjemme frem til vi drar avgårde litt før klokken 17 på middag. Vi har også hatt noe familie innom for å veksle litt gaver og jeg har vært en rask tur på butikken. Det er jo stengt frem til mandag og nikotinavhengig som jeg er måtte jeg sikre meg der hehe. Jeg håper dere får en fin kveld<3

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg