JULAFTEN MORGEN

Gooood jul! Jeg sovnet litt før midnatt og våknet klokken tre i natt, så jada… siden jeg ikke fikk sove tuslet jeg like så godt opp i stua for å strikke litt og se på julefilmer. Jeg så den nye snekker Andersen-filmen og den var veldig søt! Etterhvert fikk jeg også med meg siste episode av Snøfall og gjett hvem som ble så rørt at hun begynte å gråte? Åh, for en fantastisk julekalender!

Siden det har jeg fått dusjet, spist frokost med Andreas, tatt noen bilder og strikket enda mer hihi. Nå kommer Anniken straks hit og så skal vi alle tre på julebrunch hos mormor og besse. Det er så koselig at mormor og besse alltid har julebrunch for familien, for da får man sett hverandre selv om man nødvendigvis ikke skal feire der på kvelden.

Seeee på disse søte musene da, de måtte jeg bare vise dere! De fikk vi av tante og onkel som en liten førjulsgave (siden vi er for gamle for julegave, så da løste de det med å gi oss en førjulsgave<33). Jeg har ikke kommet langt nok til å ta av lappen, men de har blitt plassert pent i stua.

Jeg glemte å ta med meg mer garn hjem da… men heldigvis har jeg et prosjekt liggende som jeg kan fortsette på når jeg blir ferdig med dette.

Andreas og jeg har alt åpnet julegavene fra hverandre og av han fikk jeg disse fine sølvøreringene som jeg ønsket meg + en veldig fin lue.

Altså, jeg eier ikke en nisselue. Sier hvert eneste år at jeg skal kjøpe meg en, men gjør jeg det? Nei.

 

Kattene har jo selvfølgelig julestrømpe de også, sånn er det når man er litt #crazycatlady

 

Jeg håper dere får en så fin som mulig kveld<3 Jeg vet at denne dagen kan være tøff for veldig mange. Gi gjerne en ekstra klem, et ekstra smil og send en ekstra melding til noen. Det koster lite, men betyr så mye. Tenker på dere alle.

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. God jul! koselig innlegg. Jeg fikk lyst å ha julestrømper til kattene! De har pleid å få pakke. Jeg har ikke hatt den beste dagen. Hva fikk Andreas? Ha en fin dag! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg