JULEBORD, TAPASRETTER OG ANTREKK

Årets første julebord går av stabelen i kveld og på menyen står det tapas. Vi skal ta med to retter hver og jeg gikk for en lun rosenkålsalat og ovnsbakt aubergine med linsefyll. Jeg begynte vel allerede i 12-tiden med maten da den tar litt tid, men også for å slippe å stresse med det. Den rosenkålsalaten er forresten innmari god og til og med folk som egentlig ikke liker rosenkål en gang har forsynt seg flere ganger av denne før. Fersk rosenkål smaker i tillegg hundre ganger bedre enn frossen, så spesielt denne gleder jeg meg til etterpå haha. Vi går ofte for tapas om vi er en del venninner sammen, da finner alle noe de liker og utgiftene på maten / jobben med å lage blir fordelt utover. Annen julemat blir det sikkert nok av uansett denne måneden, så da er det godt med litt variasjon.

Antrekket til julebordet ser dere under her og i kveld valgte jeg å gå for dress. Jeg var litt i tvil angående toppen da den er ganske gjennomsiktig, men jeg skal jo tross alt ha dressjakken over, så jeg tenker det får gå. Men herlighet så rart det var å krølle håret etter at jeg klippet av nesten 10 cm i november! Jeg føler jo at jeg nesten ikke har hår igjen, til tross for at det fremdeles er langt. Angående sko til dressen så er ikke valget optimalt, hadde det vært sommer hadde jeg gått for pumps. Siden det derimot er vinter og planen er å dra ut etterhvert funker det veldig dårlig, så da gikk jeg for det jeg hadde som passet nest best til (som egentlig ikke passet til at all hahah).

 

 

Hva synes dere om antrekket og hva pleier dere å ta med til tapas?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg