JULEGAVESHOPPING, KOMMER JEG I MÅL!?

Herlighet jeg er stressa! På denne tiden her pleier jeg for lengst å være ferdig med julegaveshoppingen, men nå har jeg faktisk 7 stykker igjen å kjøpe til og tiden renner jo fra meg. Jeg vil ikke bare røske med meg noe, men faktisk gi noe som mottaker blir glad for, slik at det man gir faktisk blir brukt. Det er så synd å gi bare for å gi, men jeg skjønner jo at det er vanskelig å finne på noe til noen noen ganger, det synes jeg jo selv også.

I går fikk jeg tatt meg en tur på Farmandstredet med personal og der fant jeg to gaver som nå er pakket inn. Den siste pakken på bildet er noe jeg har strikket og nettopp blitt ferdig med, men siden det er en julegave viser jeg dere ikke hva tilfelle den som skal få den leser bloggen min hihi.

Og hallo, har jeg ikke verdens søteste strikk? Det ble kjøpt i fjor og selvfølgelig må det komme frem igjen i år også.

(jeg fikset forresten den gaven som åpnet seg altså haha)

Ikke orker jeg sminke meg noe særlig om dagen, men jeg tenkte å gi det et forsøk i morgen. Jeg tror forresten ikke at jeg har fortalt dere hva jeg skal i morgen? Vel, det får dere vite siden.

 

Er du ferdig med julegavene?

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Jeg liker å gjøre meg ferdig med julegavehandel lenge før desember. Blir for mye stress å vente med det til des for meg siden det er så fullt i butikkene med andre julegavehandlere.

      1. Det er veldig lurt og jeg pleier også det, for jeg orker egentlig ikke alt det stresset. Men i år ble det dessverre utsatt. Jeg er endelig ferdig nå da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg