JULEN GJENNOM TELEFON

Velkommen 2022! For en utrolig uvant ting å skrive i tillegg! Sånn er det jo hvert år og som alltid så blir det litt forvirring i starten hehe. Håper ikke jeg er den eneste? Til tross for at formen ikke har vært så alt for bra i desember så har jeg heldigvis hatt mange fine øyeblikk! Jeg tenker at det er viktig å klare å se det og ikke kun fokusere på alt som går galt eller som man ikke får til. For oppi veldig mye vondt har jeg faktisk også hatt veldig fine øyeblikk og stunder, noe som er viktig å ta med seg videre. Det er ikke alltid så lett å se det selv og noen i starten må man faktisk ofte sette seg ned å tenke over det, men etterhvert vil man bli mer bevisst på det og det er gull verdt!

Ellers så har vi ryddet bort julen i dag, men det er garantert minst en ting vi har glemt å ta bort. Sånn er det alltid haha. Jeg elsker julen og synes julepynt er såååå koselig, samtidig som det er deilig å få det vekk etter jul. Senga har også blitt tatt av sengetøy med nisser og nå er et vanlig et på. Åh, det skal bli godt å legge seg i nyvasket sengetøy i kveld!

 

Min julemiddag: rosenkålsalat, poteter, rødkål, surkål, tyttebærsyltetøy, saus og vegisterkaker.

 

 

 

Nyttårskyss år nummer 7 med min kjære.

 

 

Nyttårsmiddag: nøttestek, poteter, saus, kokte grønnsaker, tyttebærsyltetøy og rosenkålsalat.

 

Er du flink til å klare å se de fine øyeblikkene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg