JULEPYNTET LEILIGHET

God helg, dere! Nå er julepynten oppe i leiligheten vår og det er så koselig med juletreet som lyser opp! Det er konstant mørkt her nå da det er så grått og mørkt ute, så dette hjalp på. Jeg foretrekker å ikke ha på lyset i taket på dagtid, men de siste dagene har vi faktisk måtte hatt det på for å se ordentlig inne. Nå derimot kan heller juletreet lyse litt opp! Bildene derimot har helt elendig lys, da jeg hater å bruke unaturlig lys på bilder, så disse er tatt i en helt mørk stue med høy iso og lav lukkertid (dere som også er kameranerder vet hva jeg mener). Vi måtte kaste og gi bort en god del av julepynten vår da vi flyttet fra hus med mange boder til leilighet, men vi har faktisk ikke så mange steder å plassere julepynten nå at det i grunn går helt fint. Jeg måtte til og med sette bort noe da jeg pyntet i går kveld haha.

Ellers i dag har jeg vært på en behandlingstime og deretter møtte jeg Mona på Espresso House for en kaffe. Hun skulle til Larvik i dag, så da fant vi ut at vi like så godt kunne ta en kaffe sammen etter jeg var ferdig med timen min og så ta toget sammen. Jeg fikk også kjøpt meg en lang vinterjakke på salg i dag, så nå slipper jeg å gå rundt og fryse. Egentlig hadde jeg tenkt til å ønske meg det til jul, men så fant jeg en jeg likte som var skikkelig varm og til en grei pris, så da slo jeg til. Jeg gleder meg forresten til å vise dere årets julegaveinnpakning! Er det noe jeg er når det kommer til det så er det å være ekstra, men jeg elsker å søke rundt etter inspirasjon til det, bruke tid på å sette sammen ting og deretter lage fine pakker.

 

Har dere pyntet til jul ennå?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Så koselig! Jeg har ikke pynta enda. Men har en malende pus på magen i skrivende stund, som sikkert hadde syntes det var veldig moro med juletre på sitt vis, hehe. Hørest koselig ut med espresso house, og likte ballerinajulepynten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg