JUST ME IN A REGULAR OUTFIT

Først og fremst: god helg til dere! Jeg har ingen spesielle planer for helgen annet enn å se MGP i morgen, men jeg håper å få til en liten tur til Storo-senteret da jeg trenger en del ting fra normal. Ting jeg egentlig burde ha kjøpt inn før innleggelsen, men så langt kom jeg visst ikke haha. Sjampoen min rekker vel til en til hårvask og det er en del andre ting jeg er tomme for også. Jeg glemte i tillegg leppepomaden min hjemme, noe som er kriiiiise, da leppene mine er så tørre og sprukne. Heldigvis er det et apotek her på sykehuset, så om jeg ikke får dratt på Storo i morgen får jeg iallfall ordnet med leppepomade.

Dette antrekket er ganske så svart og enkelt, men det er likevel skikkelig meg. Fy søren som jeg er glad i den skipper-lua mi hehe. Den har vært med på mange antrekksbilder, den.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg