KAFFEDATE I SOLEN MED BESTIS

God helg! Jeg synes det nettopp var helg jeg og nå er vi her igjen. Denne uken har det egentlig vært mye på programmet, men jeg fikk heldigvis tid til en kaffe i solen sammen med Anni. Jeg elsker at Espresso House har åpnet igjen, samtidig som lommeboka ikke er så glad for det. Heheh, neida, jeg har faktisk kun kjøpt kaffe der denne ene gangen etter at det åpnet. Det var så deilig å kunne sitte slik ute i solen med kun en olajakke over og ikke minst var det godt med litt bestevenntid igjen!

Nå har jeg kommet hjem og er klar for permisjon i helgen. Planen for i dag tenkte jeg å heller fortelle dere litt mer om i morgen, for da kan jeg dele bilder også. Men nå får jeg slutte å skrive, for jeg har tross alt besøk.

 

 

 

 

 

Legg merke til sokkene mine hihi, jeg kaller dem for Lucysokkene mine (den ene katten vår er lysegrå og heter Lucy).

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg