KAFFEDATE PÅ ESPRESSO HOUSE

God kveld, god kveld! I dag har jeg vært en tur med Nora på senteret hvor vi fikk gjort litt forskjellig. Jeg gikk faktisk hjemmefra til senteret og det tok mye kortere tid enn hva jeg trodde, jeg tror jeg brukte rundt 40 minutter bare. Underveis fant jeg ut at det var en dum ide å gå med en slik tynnstrikket genser med hals, det ble for varmt selv for meg…Vi fikk iallfall kikket litt rundt på senteret, tatt oss en kaffe på Espresso House hvor Nora var så snill at hun spanderte på meg og vi fikk også tatt noen bilder ute. Både disse foran denne murveggen, men også noen andre i nærheten som dere får se en annen dag.

Dere skulle forresten sett oss da vi tok noen av bildene. Nora sier til meg at det er brennesler der og peker. Jeg kikker der hun peker og sier ok. Noen få minutter senere klarte jeg å SETTE meg på huk oppi brenneslene og jeg hadde på meg skjørt. Hvordan i all verden er det mulig liksom!? Hvis noen lurer på om det gjorde vondt så er svaret ja. Er det noen som klarer slike ting så er det meg, for å si det sånn..

Det som er kjipt med denne tiden her er at nesten alle drar tilbake dit de studerer.. åhhh, det er så kjipt at så mange reiser vekk og jeg er “stuck” her. Heldigvis er de fleste flinke til å komme hjem i feriene, så jeg får sett dem da. Men dette her ble siste gang jeg ser Nora på en stund, så da var det fint å finne på noe med henne!

 

 

 

Vi bestilte forresten kaffe mocca, hva pleier du å bestille? Hva synes du om antrekket?

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Så koselig at dere var på cafe! Jeg pleier ofte ha cappuccino, men det varierer. Antrekket likte jeg,det var egentlig litt sånn som jeg kunne gått i. Bildene var kjempefine. Det filteret på bildene i midten var egentlig veldig tøft til grå mur og trapp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg