KAMERA, TANN OG MACBOOK ØDELAGT PÅ TO UKER!

Alle gode *kremt* vonde ting er tre, eller hva? Jeg har generelt sett veldig uflaks med ting, men de siste to ukene har vært ekstreme. På to uker tok kameraet mitt kvelden, visdomstanna mi ble heftig betent og ikke nok med det: i går kveld tok søren meg MacBook’en min kvelden også! Macbook’en er bare ett år og noen dager gammel, så å ordne opp i den gikk heldigvis på reklamasjonsretten. Det som derimot er utrolig synd er at de måtte nullstille hele maskinen for å ordne opp i den, så jeg mistet så og si alt jeg hadde på den da det bare var noen få ting jeg hadde laget i skyen. Jeg gadd nemlig ikke å betale 1000kr for å kopiere før de nullstilte maskinen.

Flaks for meg at jeg under to timer før den tok kvelden i går tok back up av bildene fra bryllupet forrige helg! Jeg har heldigvis en harddisk jeg bruker flittig, så det var ikke store greiene som ble borte. Kun noen få bilder jeg ikke hadde back up på, noen notater og programmer på maskinen. Dokumenter lå lagret i skyen og programmene er det jo bare å laste ned igjen.

 

I tillegg til å ha vært på Elkjøp med Macbook’en min har Mona og jeg spist lunsj på Nordbyen, kikket litt på Nordbyen og tatt en del bilder i Bøkeskogen. Det har endelig begynt å bli litt høstfarger ute og det er sååå fint! Jeg tror nok det blir flere bilder her i høst hihi, bare se så fint løvet er!

Jeg merker nå at jeg skulle nok tatt det mye roligere i dag da formen begynner å dale veldig igjen.. Men jeg får heller ta det rolig i dagene fremover, slappe av, samle krefter og bli bedre igjen.

 

 

 

Har du også hatt så mye uflaks på så kort tid før og hva synes du om bildene?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Ser at du og Mona Marlene har en del like klær. Kjøper dere ofte de samme klærne, som her, eller bytter/låner dere mye?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg