KANSKJE KARANTENE + MINE NYE STRIKKEPROSJEKTER

Jeg har jo ikke fått vist dere de nye strikkeprosjektene mine og det pleier jeg jo å gjøre! For tiden holder jeg på med en cardigan på bestilling, men jeg trenger mer garn og produsenten er tom, så enn så lenge må denne vente litt. Jeg har strikket ferdig den ene armen så og si, noe garnet jeg har holder til. Det er utrolig kjipt at produsenten går tom akkurat når jeg holder på med noe på bestilling, men det er dessverre ikke noe jeg får gjort noe med.

Enn så lenge må det vente uansett, for strikketøyet mitt ligger på dagenheten og i går fikk vi beskjed om at dagenheten er midlertidig stengt pga mulig coronasmitte. Jeg krysser fingrene for at hun som kanskje er smittet ikke er det og at dagenheten åpner igjen fra og med mandagen. Vi skulle iallfall få videre beskjed over helgen om hva som skjer. Hvis hun er smittet må vi som har gått på dagenheten i karantene og det håper jeg vi slipper. Om det viser seg at vi må i karantene skal jeg selvfølgelig følge den, selv om man ikke blir så syk selv så kan man jo smitte andre som ikke tåler så mye.

Her ser dere selve vesten på cardiganen. Jeg har igjen noe sying på den. Fargen er sååå fin og jeg fikk lys på en slik en selv hihi. Enn så lenge holder jeg også på med en enkel brun genser som jeg vurderer å lage fletter på armene på, men jeg har ikke helst bestemt meg ennå. Vi får se når jeg kommer til armene.

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Må dere ikke sitte i karantene inntil svaret på om hun er smittet kommer? Pleier det å ta så mange dager å få resultater? Ha en fin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg