KAPTEIN SABELTANN

Wow, denne helgen har gått fort! Jeg hadde egentlig tenkt til å oppdatere dere i går, men hele dagen gikk i ett. Denne helgen har Vibeke og jeg vært i Kristiansand fra fredag til søndag for å besøke Nora og for å se kaptein Sabeltann. Vi kjørte ned på fredag ettermiddag og var innom Nora med litt ting og så dro vi til Dyreparken. Kaptein Sabeltanns rike åpner nemlig noen timer før forestillingen for de som skal se, så da fikk vi litt tid der før forestillingen. Dessverre fikk vi ikke gått innom spøkelseshuset, men vi fikk kikket litt rundt og gjort litt andre ting.

Årets forestilling var skikkelig bra og vi koste oss gløgg! Jeg hadde egentlig tenkt til å ta med meg tykke gensere og pledd, men valgte å heller gå for en lang og tykk vinterjakke og det var egentlig utrolig smart! Jeg holdt meg varm og god hele forestillingen. Etter den var ferdig kjørte vi tilbake til Nora og la oss egentlig med en gang. Mere om helgen kommer i neste innlegg.



Før vi dro i går stripet jeg forresten håret og det var deilig å bli litt lysere i toppen! Det ble litt lite striper i bakhodet på den ene siden, så det tenkte jeg å gå over i løpet av de to neste ukene en gang. Så må jeg også få brukt litt lillasjampo og så tenker jeg det blir bra.

 

Har noen av dere sett kaptein Sabeltann i år?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg