“KASTET UT” OG NÅ UTSKREVET

Dessverre så skjedde det en del i går, men jeg orket ikke å fortelle noe om det da engang (flaks for meg at jeg da hadde to forhåndssskrevene innlegg klare). Men joda, jeg fikk beskjed om å pakke sakene mine og dra i går, noe som gjorde meg knust. Jeg skulle jo egentlig være der i 8 uker. Så da var det ikke stort annet å gjøre enn å pakke sammen sakene mine og sette nesen ufrivillig hjemover. Heldigvis fikk jeg tak i behandler hjemme i går som har mulighet til å ha en samtale med meg i dag. Takk og lov for det.

I skrivende stund er jeg ganske så nedbrutt og umotivert,  så “spør meg igjen” om hvordan det går om noen dager, så har jeg forhåpentligvis kommet meg litt på beina. Mere om hva som skjedde og hvorfor forteller jeg i morgen, for akkurat nå orker jeg ikke. Det kommer et forhåndsskrevet innlegg ut i kveld som jeg faktisk skrev før jeg dro til RASP, så dere får et pip fra meg i kveld også.

Bildene er fra her om dagen, akkurat nå orker jeg ikke ta noen nye da jeg føler meg totalt oppløst.

 

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Huffdå vennen var litt redd det kunne skje 🙁 veit Rasp er superstrenge klare man ikkje følge «krava» deira og man får desverre ikkje tettere oppfølging om man ber om det….. Ulempen med Rasp igjen. Eg synes enda det er rart de heller ikkje ga deg plass på langtidsavd…. Kan sende deg ein pm på messenger. Eg blei frisk med min eigen motivasjon etter Rasp og Modum, men dd lærte meg mykje. God klem Gunhild-Malena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg