KATTEJAKT, NYSTRIKKET LUE OG PAKKING

God kveld! Tirsdag kveld var jeg som vanlig på dansing og på vei dit så jeg en kattunge med en avklippet sele, så da ble det en liten leteaksjon med meg og noen flere etter dansingen var ferdig. Katten ble funnet og tatt hånd om og senere på kvelden ble eier også funnet. Så nå er pus trygt hjemme og inne hos eier igjen, så alt endte heldigvis godt! I var jeg i behandling og deretter i gamle-huset for å rydde og pakke litt før Beate kjørte meg hjem med noen ting og i dag har jeg også vært der en tur. Svigermor hentet meg etterpå og vi fikk med oss ganske mye, for så å dra en tur på Jysk før vi dro hjem hit igjen med tingene. Det er så kjipt å ikke klare mer enn noen timer hver dag, for det deiligste hadde jo bare vært å bli ferdig. Det er i det minste noen effektive timer!

I morgen skal jeg derimot være hjemme i den nye leiligheten. Det må nemlig ryddes en del ting på plass her før vi får plass til å dra med oss mer. Dessuten kommer det noen på befaring hit for å sjekke ut internett og tv muligheter, så jeg må være hjemme når de kommer. Jeg har en del å gjøre i morgen også med andre ord, men det har jeg hatt veldig mye av hver dag i det siste hehe. Så må jeg også jobbe hjemme med noen greier. Jeg må bare bli litt flinkere til å ta meg pauser merker jeg, for det blir veldig mye for meg.

 

 

Uansett, mens jeg ventet på noe garn for litt siden strikket jeg meg en lue av restene fra Ulla sweater. Det er altså ikke samme garn som genseren jeg har på bildet under, men garn fra en annen genser. Jeg regner med at det er flere enn meg som er avhengig av å ha noe på pinnene til enhver tid haha? Nå har jeg iallfall fullt opp med noe annet, så småstrikk får vente en stund. Slik ble iallfall lua!

 

 

 

 

Hva synes dere om lua?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg