KJÆRESTEN MIN BESTEMMER ANTREKKENE MINE!

Denne uken her har min kjære fått lov til å bestemme hva jeg skal ha på meg noen av dagene, uten at jeg har fått lov til å nekte! Det vil si at jeg har måtte ta på meg og gå i de klærne han har funnet frem. Jeg var helt ærlig ganske skeptisk til hvordan i all verden dette skulle gå, for hva om han fant frem noe som var helt krise eller fant frem noe jeg ikke hadde følt meg komfortabel med å gå i? Dette var egentlig en ganske artig utfordring, så hvis du lurer på hvordan den gikk eller lurer på hvordan antrekkene ble, ja da må du sjekke ut denne videoen!

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg