KJENNER MAMMA ELLER PAPPA MEG BEST?

Her om dagen tok jeg to telefoner, en til mamma og en til pappa for å få de til å svare på noen spørsmål om meg. For hvem av dem “kjenner meg best”? Dette innlegget var utrolig morsomt å lage og det var gøy å få dem til å gjette. Noen spørsmål tok de med en gang, mens andre måtte de tenke seg litt om. Jeg regnet egentlig med at mamma skulle vinne den her, da hun bestandig har vært flink på detaljer. Pappa er mer flink på de store tingene og hva jeg tenker/føler. Men hvordan gikk dette egentlig? Sjekk ut under hva de svarte på de forskjellige tingene.

Hvilken skostørrelse bruker jeg?
M: 35-36
P: 37-38
Svar: 35-36

Favorittfarge og favorittdyr?
M: delfin og blå
P: katt og lilla
Svar: delfin og lilla

Hvordan ble jeg kjent med Anniken og når?
M: ble kjent med på dansinga og 8. klasse
P: via familiegruppa og 10. klasse
Svar: på dansinga i 10. klasse

Ville jeg ha foretrukket milkshake med smak av sjokolade, jordbær eller vanilje?
M: jordbær
P: vanilje
Svar: jordbær

Nevn en ting som gjør meg skikkelig sint?
M: dyremishandling
P: urettferdighet
Svar: riktig begge deler

Hvilken bok leste jeg så mye på barneskolen at jeg til slutt fikk den?
M: den kattegreiene, sort bok, leseløve
P: blank
Svar: Titanics ti liv, men det stemmer at det var en leseløve som var svart og bilde av katt på

Hvilket fag har jeg gjort det best og verst i på skolen?
M: norsk og matte
P: norsk og matte
Svar: norsk og matte

Hvor gamle er kattene mine?
M: Lucy 11 og Molly 3
P: Molly 2 1/2 og Lucy 12
Svar: Lucy er 11 år når dette innlegget skrives, men hun er 12 når det postes, Molly er snart 5 år

Ser jeg dårlig nærme eller langt unna?
M: ser dårlig langt unna
P: ser dårlig langt unna
Svar: ser dårlig langt unna

Hva heter bamsen min og hvem fikk jeg den av?
M: Sara og broren og kona til Besse
P: Sara og broren og kona til Besse
Svar: Sara og broren og kona til Besse

Hva slags te elsket jeg på barneskolen?
M: nypete
P: kamomillete eller nypete
Svar: nypete

 

Seier: den går uten tvil til mamma!

 

 

Vil du prøve noe lignende med dine foreldre og var dette artig?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Hehe, artig, mødre pleier å huske detaljer best er mitt inntrykk. Ja, kanskje jeg ska ha egen versjon med lignende med noen jeg kjenner en gang. Moro!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg