KJIP BESKJED + ANTREKK + SPØRSMÅLSRUNDE

GOD KVELD! Herlighet, dette har vært en litt kjip dag. Etter å ha ringt rundt til x antall tannlegekontor fant vi til slutt noen som kunne ta meg inn til akuttime og beskjedene jeg fikk der var ikke så gode, for å si det sånn. Jeg hadde jo på en måte forventet så dårlige beskjeder, men likevel så håpet jeg jo på det beste. Mer om akkurat dette kommer jeg til å fortelle i morgen forresten. Jeg fikk også med meg to resepter: en for en antibiotikakur og en for å dempe hevelsene.

Flaks for meg at jeg hadde enda flere upubliserte bilder på lager, for i skrivende stund føler jeg meg som en hamster. Nå kommer Mona hit straks og så skal vi ha filmkveld. Jeg håper hun tok med strikketøy, så kan vi samtidig strikke på hver vår genser. Egentlig var jeg invitert bort i dag, men med en slik form er det ikke sjans i havet for å orke noe slikt.

 

 

 

Jeg kjører forresten i gang en ny spørsmålsrunde! Så hvis det er noe du lurer på må du ikke være redd for å spørre i kommentarfeltet her. Det går an å spørre om ting om meg, men også om jeg kan skrive innlegg om forskjellige temaer eller andre ønsker til bloggen. Men andre ord: spør om hva som helst og spør i vei!

 

 

 

 

Noe du lurer på til ukens spørsmål? Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

 

5 kommentarer
    1. Er en ting jeg plutselig tenkte på, så er fint med spørsmålsrunde 🙂 Har du noen gang prøvd coaching? Å gå til en coach altså? Som bruker teknikker/verktøy for å skape endring? Eller vært hos andre som driver med andre typer terapier? F.eks. psykoterapi, hypnose, eller annet. Med tanke på bulimien, altså.

      Andre spørsmål:
      Hvor mange barn vil du ha i fremtiden?
      Visualiserer du mye?
      Liker du å tenne stearinlys?
      Hvis du skulle bodd i Oslo, hvilken del av Oslo ville du bodd i?
      🙂

      God bedring, forresten. Håper smerten i munnen blir borte.

    2. Spm: åssen type behandling får du nå og kva tenker de framover er lurt? kva trur du sjølve må til av hjelp og oppfølging for å kome utav bulimirn?

      Kan du skrive eit innlegg om alt rundt Greta? Kunne vore intr å høyrt dine synspunkt 🙂

    3. Kan du skrive hvor klærne dine er fra også, i alle fall når det faller naturlig? Hvilke nettsider og butikker liker du?

      Har du et eller flere forbilder, i så fall hvem?

      Forslag til temaer for innlegg: Ulike behandlingsopplegg og -retninger du har prøvd, hva du synes om dem, på godt og vondt, hva du har lært og hvilke råd du vil gi til andre som skal gå i terapi eller legges inn.

      Bilder fra barndommen og ungdommen, sånt er alltid gøy 😀 Og kanskje ”frisyrer og hårfarger jeg har hatt”?

      ”Mine favoritter-”innlegg, lister med favorittplagg, låter, bøker og ellers annet du kan tenke deg.

      Kanskje en og annen bokanmeldelse, dersom du leser en bok du liker godt?

      Og kanskje du kan legge spørsmålsrunder under en egen kategori her på bloggen?

    4. Spørsmål:
      1. Hva drømte du om å bli da du var barn?
      2. Favorittforfatter(e)?
      3. Hva synes du Venstre bør gjøre for å få større oppslutning til neste stortingsvalg? Hvilke saker bør partiet fokusere på fremover?
      4. Hva studerte du på videregående?
      5. Hvilke band, artister og musikere hører du mest på? Gjerne vis til ulike sjangere.
      6. Hvilke organisasjoner donerer du helst penger til? Eksempler: Regnskogfondet, Kirkens Bymisjon, NOAH, Dråpen i havet.
      7. Hvor ville du dratt hen dersom du skulle ha feriert i Norge? Hva vil din Norgesferie bestå av i form av aktiviteter, severdigheter osv?
      8. Bløtkake, marsipankake, sjokoladekake, iskake eller sitronkake?
      9. Fjelltur eller skogstur?
      10. Har du planer om å ta høyere utdanning?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg