KLIMABRØLET I SKIEN 2021

God lørdag gode lesere! I går kveld fikk jeg besøk av venninnen min Elisabeth og mannen hennes Eivind og de ble over til i dag. Det ble en kort visitt, men det var så koselig at de kom innom når de først var i nærheten! I dag derimot har jeg vært i Skien hele dagen. Mamma og stefaren min hentet meg halv ti og så bar det i vei. Lillebroren min har nemlig kjøpt seg leilighet der og det er en del som må males, så i dag fikk vi unnagjort det. Gjesterommet hans gikk fra å være lakserosa til en nydelig grå-blå farge. Jeg har sett fargene han skal ha på i de andre rommene og fy søren så fint det kommer til å bli!

Etter å ha malt noen timer satte vi snuten mot torget i Skien der det ble arrangert et klimabrøl. Alle partiene som kjemper om plass på stortinget var invitert og i tillegg var ungdomsorganisasjonene invitert. Jeg presenterte da Vestfold og Telemark Unge Venstre sammen med Skien Venstre. Det var så fint at Venstre kunne svare ja på alle miljøspørsmålene/kravene som ble stilt! Man fikk kun svare ja/nei og Frp takket nei til å være med da det ikke var debatt, men kun ja/nei spørsmål. Det er forresten ganske mye politisk arbeid om dagen, men sånn er det alltid i innspurten til valgdagen! Vi er aktive ellers også altså haha. Venstrefolkene under her kjente jeg forresten ikke fra før, men Venstrefolk er alltid så hyggelige, så det var null problem!

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du opptatt av klima og miljø?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Ja, miljø er viktig, og Venstre er absolutt et relevant alternativ å stemme på. 👍 Dog heller jeg kanskje mer mot De Grønne…., men som sagt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg