KNITTED & GLITTER

God kveld fine dere! Nå ligger jeg i sengen til Mona og ser på at hun ordner snacks til oss (hehe greit å slippe å lage selv!). Det blir grønnsaker og dipp på oss i kveld og så fort hun er ferdig med det skal vi se film. Til middag i dag laget vi nachos med smeltet ost og vegetarfarse. Det er evigheter siden jeg har spist det, noe jeg ikke forstår hvorfor, det er jo sååå godt! Det er i tillegg enkelt å lage og tar kort tid. Et lite tips bare!

Noe jeg har lurt en liten stund på er å starte opp med leserhistorier igjen. Det var veldig populært før husker jeg! Hvis du ikke har fulgt meg lenge nok til å vite hva jeg snakker om kan du klikke HER. Tenk at over 40 stykker av dere har sendt inn deres historier. Vil du også dele din historie? Jeg lover deg anonymitet hvis du ønsker det. Jeg tar meg også den retten til å redigere teksten litt hvis det trengs (skrivefeil o.l.), slik at det er lettere for andre å lese. Jeg kommer også til å bruke et bilde til illustrasjon som jeg har tatt selv. Send meg en e-mail om du ønsker å dele din historie: [email protected]

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. elsker bloggen og youtuben din! vurderer tipset du ga meg:) er motivert til å få det bedre, men noe kom opp nå så psykologen er allerede inne på det 🙈 er bare ikke heelt klar for å åpne meg enda.. har pleid å skrive brev til skolepsykologen da:) Kunne du vurdert vlog på snap? 🙈

    2. Stemmer at det er kjempegodt med vegetarfarse, revet ost og tortillachips. I dag skal jeg ha vegetarisk meksikansk gryte med vegetarfarse til middag, og det vet jeg er supert, for har spist det før. Har handlet dobbelt opp, så jeg får spise det samme til helga. Ellers blir det middag og lunsj bestående av salat med hvitløk- og chillimarinert fetaost, avokadoskiver og sorte bønner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg