KNITTED & JEANS

Er det noe som virkelig aldri slår feil så er det kombinasjonen av jeans og strikkagensere, det passer sammen uansett. Det kan jo i tillegg varieres i det uendelige med forskjellige fasonger på jeansen og strikkagensere finner man jo i alle mulige farger. Denne genseren jeg har på meg her kjøpte jeg på salg på BikBok her om dagen og den er sååå myk. Utrolig synd at bildene ble ganske så dosete, for da får dere ikke riktig sett hvordan genseren egentlig ser ut.

Det er jo som de fleste vet mandag i dag og akkurat denne mandagen har jeg gledet meg veldig mye til! Dansingen starter nemlig opp igjen i dag! Åh, det skal bli så godt å komme i gang igjen! I år går jeg kun på ett parti siden jeg kommer til å være borte en del uker av sesongen, heldigvis kan man ta igjen klasser man går glipp av på dansestudioet. Mitt venstre kne har ikke vært godt de siste dagene, så jeg krysser bare fingrene for at det ikke er en skade jeg dro på meg for noen få år siden som har blusset opp igjen.. Den var såpass alvorlig at det var snakk om operasjon. Så jeg får lytte til kroppen om kneet virkelig protesterer i dag, men jeg håper jo selvfølgelig på det beste. Håper dere også får en fin mandag!♡


-Elise Amanda

4 kommentarer

Siste innlegg