KNITTED, STRIPES AND HAT

God dag dere! I dag har Mona og jeg løpt stafett! Egentlig har vi bare løpt inn for å skifte og ut for å ta bilder/filme flere ganger hehe. Hva synes dere om dagens antrekk? Det er et under at vi ikke gikk rett på trynet en eneste gang mens vi holdt på, jeg bor nemlig i en veldig bratt bakke og til tross for at det har blitt strødd er det nesten skøytebane her. Når vi først snakker om skøytebane: om en liten stund skal vi til biblioteket hvor det er luciatog ned til torget hvor det er åpning av skøytebanen. Jeg gleder meg som et lite barn! Det kommer garantert til å være kaos på skøytebanen etterpå, den er jo ikke sååå stor og jeg regner med at det kommer en del folk. Hyggelig blir det nok! Vi er i alle fall utrolig heldige som har en slik skøytebane midt i sentrum som monteres hvert år. Ikke bare er det gøy å stå på skøyter, men den bidrar til at mennesker bruker selve sentrum mer.

Jeg holder forresten på å filme en vlog i dag, men jeg er usikker på om den kommer til å bli postet. Til tross for at det har blitt mye bedre er jeg ennå ganske så merkelig på film hehe. På søndag kommer det uansett en “Christmas lookbook” video, den blir i det minste mye bedre! Det kommer mest sannsynlig en DIY julepyntvideo neste uke i tillegg. Uansett, nå må jeg pakke før vi skal inn til sentrum, for jeg skal sove hos Mona i natt og derfor drar vi rett til henne etterpå.

 

-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg