KNITTED & VELVET

Dagen i dag er en slik dag man bare vil ligge inne på sofaen med fyr i peisen og se en god film, ikke sant? Det er en skikkelig gråværsdag i dag med regn og hele pakka. Til tross for været har jeg fått vært ute en tur i dag med Anniken. Jeg slet med å komme meg opp av sengen i dag, det var egentlig en i-dag-orker-jeg-ikke-møte-verden-dag, men gode bestevenninna mi plukket meg opp hjemme og fikk meg med ut så jeg blant annet fikk tatt blodprøver i dag (det skal jeg egentlig ta en gang i uken). Vi fikk i tillegg skravlet og ledd litt, så det var godt!

Jeg sier så mye rart noen ganger. I dag presterte jeg å si at jeg har fått hår under puppene hvorpå Anniken responderer med “du har HVA!?”. Jeg mente jo selvfølgelig at håret mitt har blitt såpass langt at det når til under puppene haha. Man kan ikke være heldig bestandig med hvordan man ordlegger seg, eller hva?

På tirsdag skal jeg inn til Oslo en tur på forvernsmøte på RASP. Jeg gruer meg litt, men jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt spent også. Før innleggelse der er det vanligvis to forvernsmøter hvor jeg da skal få litt mer informasjon og vi skal planlegge oppholdet mitt. Jeg er så avhengig av forutsigbarhet i livet mitt, så det skal bli godt å få vite litt mer om hva jeg faktisk går til.

  

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg