KOMMER JEG NED I SPAGATEN?

Ny uke dere, er dere klare? Jeg regner med at mange av dere har påskeferie nå, men selv merker jeg ikke stort til at det er ferie annet enn at det er stillere her på avdelingen og litt mindre som skjer. Men nå var det jo ikke dette jeg skulle fortelle om, for det jeg egentlig skulle fortelle om er tøying. Tøying er heldigvis noe jeg får lov til å drive med her da det er en helt stille aktivitet hvor jeg sitter. Jeg har til og med fått lov til å ha en yogamatte på rommet så jeg kan tøye litt der! Nå som jeg ikke danser lenger merker jeg at jeg har blitt mye stivere, til tross for at jeg ikke var supermyk mens jeg danset heller altså. Med mye tid å slå ihjel har jeg bestemt meg for å tøye litt hver eneste dag, så vi får se hvordan det går!

 

Bildene dere ser her ble tatt etter første tøyestund på evigheter og det gikk mye bedre enn forventet. Jeg hadde trodd at jeg skulle vært mye stivere siden jeg ikke har vedlikeholdt tøyingen på noen uker, så jeg ble positivt overrasket over hvor greit det gikk. Målet nå er å tøye hver eneste dag i en uke og jeg skal filme prosessen underveis slik at dere skal få ta del i den. Da får både dere og jeg se hvor myk jeg klarer å bli på en uke og resultatet kommer da ut på søndag denne uken. Så temaet for denne ukens video blir altså tøying! Kommer jeg meg ned i spagaten? Vi får vente og se!

 

 

Pleier du å tøye og er du myk?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Ja, så gøy! jeg tøyde mye i perioder før, men nå er jeg utrolig stiv. Uff, jeg hadde sikkert hatt bevegeligheten til en 70 åring, hehe. Ikke bra. Kanskje jeg også burde bli inspirert av deg å begynne tøying igjen. Det er såå deilig å tøye. Og det gjør så godt med kroppen. Husker tøying var en av mine favoritt ting ved dansetimer. Varmer du mye opp før du tøyer? og hvordan gjør du det der du er nå? 🙂 Spør bare fordi jeg selv ikke alltid er ute hver dag, og å trene på liten plass er litt annerledes enn jeg er vant til:)

    2. Hehe..jeg er gammel , pluss stiv revmatiker. La meg si det slik: Dersom jeg klarte å komme ned i spagaten, kom jeg sannsynligvis aldri ut av den stillingen igjen…

      Minnes en skolevenninne som var ekstremt myk i kroppen, så hun fikk alltid gode karakterer i gym. Men hun drev jo med turning også. Spagaten eller å gå i bro var null problem for henne.

    3. Så flink du er da! Jeg prøver å tøye når jeg trener, men ikke ellers, jeg for utålmodig 😂 Men jeg har alltid ønsket å klare å komme ned i spagaten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg