KONFIRMASJONSBILDER AUGUST 2021

Det begynner å bli en liten stund siden jeg tok disse bildene, men jeg ønsker å dele dem med dere likevel. På sensommeren tok jeg nemlig noen bilder i Stavern av denne fine konfirmanten og det var så godt at både de og jeg ble fornøyd med bildene! Jeg får alltid en sånn voldsom presentasjonsangst når jeg skal ta bilder for andre, for jeg er så redd for å ikke klare å ta gode nok bilder og dermed ødelegge dagen / situasjonen. Der har dere meg og overtenkingen min hehe. Heldigvis gikk det strålende denne gangen også!

Det er en så stor tillit at noen velger meg til å ta bildene på store dager og begivenheter som konfirmasjon, bryllup, nyfødtbilder og graviditetsbilder blant annet!

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om bildene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg