KONSERT, ANTREKK OG SURPRISEPARTY

Hei dere! Her kommer en liten oppdatering fra den siste uken. På tirsdag fylte Andreas 30 år og da var vi en tur i Stavern hos bestemoren hans på litt mat. Antrekket under her er fra den dagen:) På torsdag lå jeg hele dagen i sengen med magesmerter, noe som var utrolig kjipt da jeg egentlig skulle en tur til besteforeldrene mine. Andreas og jeg hadde i tillegg fått konsertbilletter via jobben hans, men på grunn av formen min sa jeg at han kunne prøve å få med seg noen andre. Det var derimot ingen å få med seg på så kort varsel, så siden jeg hadde blitt litt bedre utover kvelden ble jeg med likevel. Konserten var med Onkel P i Foynhagen og var forøvrig veldig bra!

På lørdag var vi først en spontan tur ute med svigerfar for en kopp kaffe og litt mat, og deretter trodde Andreas at han skulle være hos en kompis resten av kvelden. Det han ikke visste var at mens han var der pyntet og ordnet jeg istand her til en overraskelsesfest for han. Etter han hadde vært avgårde to timer ringte jeg han (som avtalt med kompisen han var hos) og kom med en unnskyldning for at de måtte komme bort hit en kort tur med en gang. Og her var leiligheten pyntet og flere av vennene hans stod på innsiden av døren og ropte “surprise” i det han kom inn. Det var veldig gøy å overraske han og de som følger meg på Instagram fikk sett litt bilder og en film fra det.

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket? Hva har dere gjort det siste uken?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg