KORSETT & T-SKJORTE

Haha se så latterlig jeg ser ut med disse solbrillene? Jeg lånte dem av Mona og hun kler dem så godt! Jeg derimot? Ikke overhodet.. Vi tok noen bilder i byen her om dagen, men jeg har ikke fått postet dem før nå. I skrivende stund har jeg kun på meg en olabukse og en genser og ser egentlig ikke ut. Slik er det helt ærlig flere dager av enn dager hvor jeg faktisk ordner meg. Ikke at jeg egentlig hadde ordnet meg på bildene under heller.

Nå skal jeg straks på programkomitemøte og etter det skal jeg kanskje ta litt sol med Anni. Det blir ikke noen romantisk valentinsdag i dag på meg og Andreas med andre ord. Heldigvis er jo det noe man kan “ta igjen” senere og ingen av oss har et supernært forhold til akkurat denne dagen. Jeg tror det kanskje har noe med at vi har årsdagen vår kun noen dager før valentinsdagen og da gjør vi heller litt ut av den. Hvis jeg har overskudd hører dere fra meg senere i kveld også!

//Elise Amanda

4 kommentarer

Siste innlegg