KUMULUSBLUSE

God søndag! Har dere hatt en fin helg? Jeg var ute en tur i går med Anni og ei annen venninne, noe som var veldig koselig. Vi startet kvelden hos Anni før vi tok turen ut og etterhvert kom Andreas ned også. I dag derimot har jeg ikke gjort så mye, men en avtale hadde jeg. Jeg har vært i bøkeskogen en tur og tatt bilder av Sarah og familien hennes. Litt fyllesyk var jeg, jeg skal innrømme det, men det gikk overraskende fint. Resten av dagen har jeg bare ligget på sofaen. Jeg har fått i meg gluten ved et uhell, så jeg har hatt helt intense magesmerter i veldig mange timer nå.

Strikkemaskin som jeg er (kan jeg kalle meg det?) har jeg strikket enda et plagg ferdig! Nå er det en del dager siden det ble ferdig altså, men jeg har bare ikke fått tatt noen bilder av den før her om dagen.

 

 

 

 

 

Ble den ikke søt og tror dere den blir fin i svart også?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg