LANDSMØTEHELGEN GJENNOM TELEFON

God kveld! Eller kanskje jeg skal si god natt? På søndag ettermiddag kom jeg hjem fra Oslo og etter en hel helg med timeslange møter og minimalt med søvn var jeg ganske så sliten da jeg kom hjem hehe. Men sånn er det alltid etter jeg har vært rundt andre folk hele tiden uten mulighet til å lade batteriene ved å ha alenetid. Uansett så er det så absolutt verdt det i denne sammenheng! Det ble ikke så mange bilder, da dagene gikk til nettopp landsmøte, men jeg klarte å snike meg til noen mobilbilder i pausene (takk til Synne og Elise som stilte opp som fotografer).

 

Jeg har vært på landsmøte med Unge Venstre mange ganger og som regel har jeg holdt et innlegg under generell politisk debatt. Men dette tror jeg faktisk var første gang jeg turte å gå opp på talerstolen for å debattere og ta replikk på andres innlegg. Ekstra gøy er det da når man får gjennomslag for det man debatterer for! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg får så himla stor angst av det, for jeg synes jo egentlig ikke at det er skummelt. Likevel velger hjertet å banke så høyt at jeg så vidt hører meg selv, hendene skjelver som aspeløv og ordene stokker seg litt. Merkelig i grunn, for som sagt så synes jeg faktisk ikke at det egentlig er skummelt. Dette var litt motsigelse, men så forstår jeg ikke så mye av akkurat det selv. Nå er det iallfall kvelden på oss og så vil jeg takke alle for enda et knall gjennomført UVLM<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg