LANSERING AV BJØRG KJOLE

Reklame | Eget design

Endelig er dagen her og nå er mine første design lansert på Garnius! Åhh, dette her er så gøy! Jeg har gledet meg såååå mye til å vise dere og endelig kan jeg det! Og hvor rart er det ikke å se seg selv i eget design på Garnius sine sider og nyhetsmail! Jeg presenterer for dere: Bjørg kjole.

Bjørg kjole kommer i en kortermet og en langermet versjon. Kjolen er en løssittende og behagelig kjole som passer like godt til pent som til hverdags og til forskjellige årstider. Kjolen strikkes i to forskjellige garntyper, noe som gir et veldig pent uttrykk og høy komfort. En veldig god kjole som har fått navn etter min gode grandtante Bjørg. Begge kjolene finner man HER og kjolene går fra størrelse xs til størrelse xxxl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om kjolene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg