LATSKAP MED LUGG OG STRIKKENSAKK

God kveld! Nå går Nytt på nytt på skjermen med strikketøyet i hendene. Akkurat nå strikker jeg på en cardigan av restegarn og jeg var redd for at det ikke skulle bli nok garn, men jeg tror jeg faktisk sitter igjen med litt, så jeg får se hva jeg gjør med det som blir igjen. Jeg har en liten tanke i hodet, usikkerheten er bare ha jeg skal gjøre med fargekombinasjoner da jeg ikke har nok av hver enkelt farge. Babylua jeg var i gang med måtte jeg i tillegg sette litt på vent da det var et nøste jeg gikk tom for som jeg ikke hadde for hånden. Ellers har jeg en strikkeoppskrift å ferdigstille og en bestilling å strikke før jeg starter på et nytt prosjekt. Så det er mye som skjer på strikkefronten for tiden!

Denne hårfrisyren har forresten blitt min to go frisyre de siste årene. Veldig enkel og ser egentlig helt grei ut. Her var panneluggen festet bak med lusespenner da jeg faktisk ikke orket å fikse den. Egentlig litt latskap av meg da det seriøst tar fem minutter å vaske luggen i vasken og føne den. Fordelen med lugg er at det tar så kort tid å vaske og gjør at egentlig hele håret ser nyvasket ut. Men nå skal jeg se videre, så jeg håper dere får en fin kveld!

  

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg