LESERNE MINES JULEØNSKER

For noen dager siden spurte jeg dere på instagram om dere ville dele deres juleønsker med meg som ikke var materialistiske slik at jeg kunne dele dem anonymt på bloggen min. Jeg synes det er fint å sette fokus på slike ting også og ikke bare fysiske ønsker. Dessuten så hjelper det kanskje noen til å føle seg litt mindre alene eller kanskje noen til å klare å sette litt mer pris på hva man alt har. Det hjalp iallfall meg litt med begge deler av å lese deres ønsker. Det er vondt å se at så mange sliter, men det er fint å se at flere klarer å sette ord på det. Jeg ønsker iallfall dere alle alt godt fremover<3

•Å få en klem av noen som er glad i meg og gi en til de jeg er glad i

•Bli skrevet ut fra psykiatrisk, vært der ett år

•Bli frisk fra spiseforstyrrelsen, men skjer ikke ved et mirakel

•At bekkenløsningen blir borte så jeg kan nyte graviditeten

•At jeg klarer å kose meg med maten uten SF i tankene hele tiden og at alle i familien er friske

•Bli frisk nok til å skrives ut fra akuttavdeling før jul

•Å gå en høytid uten kommentarer på hvordan jeg ser ut eller hva jeg spiser

•Bli frisk og bare ha et A4-liv er drømmen nå  

•Mitt juleønske er at innleggelsen min i januar skal hjelpe meg med anoreksien

•At 2021 ikke følger i 2020 sine fotspor og at vi kan alle få et bra år

•Psykisk tilfrisking: slik at foreldrene mine kan få den datteren de fortjener

•Å bli, om bare litt hvertfall, friskere

 

Hva ønsker du deg til jul?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg